Alla inlägg den 1 juli 2015

Av The Author - 1 juli 2015 11:00

Hej! 


 Jag är "The Author", en oerfaren författare som drömmer om att ge ut en bok en dag. I flera år har jag strövat runt mellan olika bloggar och läst usla fanfictions. Jag hoppas att många av er fanfictionförfattare läser den här bloggen och kanske lär er något. Men den här guiden är inte bara för er som skriver dåliga fanfictions, den är också för dem som kanske vill få lite tips i ert skrivande. Jag är ingen expert eller så, men jag hoppas ändå att någon i alla fall kan lära sig något av det jag lägger ut på den här bloggen. 


 Upplägget är att jag lägger ut små inlägg om saker som jag tycker är viktigt när man skriver en berättelse. Varje inlägg kommer att handla om en liten del i skrivandet. Kom ihåg att varje del är oerhört viktig. 


 Jag vinner ingenting på att skriva den här guiden, utan jag gör det för att skrivande är något som jag verkligen brinner för och för att jag hoppas att någon kanske kan snappa upp något av det jag skriver här. 


 Jag vill inte heller att ni ska tro att jag dömer alla fanfictions på förhand. Det finns säkert några riktigt bra där ute, någonstans, jag har bara inte hittat dem än. 


Ha det riktigt bra så länge, så hörs vi kanske snart! 


//The Author

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den lilla guiden för den som är intresserad. Nytt inlägg varje Lördag eller Söndag klockan 11.
Kom ihåg att jag skriver vad JAG tycker är viktigt och utifrån mina egna erfarenheter.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards